In the name of Allah the Most Gracious and the Most Merciful

Friday, September 7, 2012

Teaser walimah asiah

siti asiah & harith
6 syawal 1433H
[24 ogos 2012]




First:
Barakallahu lakuma wa baraka alaikuma
Wa jamaah bainakuma fii khair
Barakallahu lakuma wa Baraka alaikuma
Wa jamaah bainakuma fii khair
From now you’ll share all your chores
Through hardship to support each other
Together worshipping Allah
Seeking His pleasure
We pray that He will fill your life
With happiness and blessings
And grants your kids who make your home
Filled with laughter

--maher zain-- 

Second:
aku punya hutang yang perlu dibayar pada asiah. hutang sebuah penjelasan.
ada duka di sebalik kebahagiaan ini.
harap asiah tidak tuntut hutangnya kerana sebolehnya aku tidak mahu ungkit.
tapi janji sudah dimeterai. dan janji perlu ditepati (haha).
nanti saja kemudian.

Third:
aku terlalu sibuk seminggu dua ni. sibuk berperang dengan tugasan dan courseworks.
kadang aku hampir tewas, namun menang jua di akhirnya dek kerana due date sudah tiba.
namun saat itu, figura zombie itu adalah aku. haha
dan tanah kebun ini kian tersadai sepi. ah, aku harus bertindak.
sebelum semak mula memanjang.


ehh tadi kata cuma teaser?
ok hanya di sini.

4 comments:

khadijah said...

"janji perlu ditepati (haha)"

serious i pun tergelak baca. haha

:: ciK TeaChEr :: said...

hahaha..kang tuan dia baca nie naya kawe..hew3

Dr. Asiah^Yusra said...

Salam awop.. . mane smbungan teaser ni? beruban doh menunggu ni.. hehee

ehem,, hutang? hutang perlu di bayar.. kehkeh..

i'm waitim....

:: ciK TeaChEr :: said...

yaaaaaa!!
teaser tiada smbungn..haha
lamo doh xmnulis, jd kering idea kaku nk mnulis..huu